Bestellen & levering

Bij Stockenhof Muziek kun je je bestelling laten verzenden of ophalen in de winkel te Beek Ubbergen. Je leest hier alles over het bezorgen, afhalen, verzendkosten en services. 

Wij proberen bestellingen (in Nederland) altijd binnen 1-2 werkdagen te leveren, tenzij een andere levertermijn is overeengekomen. Indien levering binnen 2-3 dagen of anders overeengekomen levertijd niet mogelijk is (doordat het bestelde niet op voorraad is of niet meer leverbaar), of er is om andere redenen vertraging dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op. Heb je vragen over een bestelling? Neem gerust contact op 

VERZENDKOSTEN

Onze verzendtarieven zijn variabel doordat wij veel verschillende producten verzenden met afwijkende afmetingen en gewichtklassen. Hier vind je een overzicht van de verzendtarieven die wij hanteren:

Land

Drums 

Gitaren

Pedals, Snaredrums, Cymbals & Accessoires 

Nederland

€ 66

€ 7,95

€ 7,95

België

€ 95

€ 25

€ 10

Duitsland 

€ 89 

€ 20

€ 10

Verenigde Staten (USA) 

€ 599

€ 209

€ 75

Oostenrijk

€ 105

€ 30

€ 19

Denemarken

€ 109

€ 20

€ 18

Estland

€ 99

€ 30

€ 19

Finland 

€ 119

€ 39

€ 45

Frankrijk 

€ 89

€ 25

€ 18

Ierland

€ 119

€ 25

€ 25

Italië

€ 109

€ 35

€ 28

Luxemburg

€ 89

€ 15

€ 12

Portugal

€ 102

€ 30

€ 27

Spanje

€ 165

€ 35

€ 26

Zweden

€ 98

€ 25

€ 19

Verenigd Koninkrijk

€ 178

€ 45

€ 79

World (overig)

€ 599

€ 250

€ 25

Het is tevens altijd mogelijk om uw bestelling gratis af te halen in onze winkel in Beek-Ubbergen.

Mochten er bijzonderheden zijn, dan nemen wij contact met je op. Alle prijzen in onze webshop zijn incl. BTW

VERTRAGING

Als je bestelling wel verzonden is maar je hebt deze nog niet ontvangen, kun je het beste nog een paar werkdagen wachten. Uit ervaring blijkt dat de bezorgdiensten er soms iets langer over doen. Heb je je bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Om je zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we je om je ordernummer te vermelden in je bericht.

VERKEERD ADRES, POSTCODE OF HUISNUMMER INGEVULD

Indien je een verkeerd adres, huisnummer of postcode hebt ingevoerd raden we aan om direct contact met ons op te nemen. Indien u binnen enkele uren na uw bestelling contact opneemt kunnen we meestal de adresgegevens aanpassen. Mocht het product al verzonden zijn naar een verkeerd adres, dan is dit de verantwoordelijkheid van de klant.

Mochten wij het product op een later moment alsnog retour ontvangen zullen wij je uiteraard contacteren of het door jou betaalde bedrag terugbetalen. Indien het product alsnog aan ons retour wordt gezonden en wij het opnieuw aan je toe moeten sturen, zullen de dan te maken verzendkosten bij je in rekening worden gebracht. Deze verzendkosten zul je dan eerst moeten voldoen, waarna het product opnieuw aan jou zal worden toegezonden. Dit proces kan echter wel enkele dagen tot drie weken duren.

Voor vragen, neem contact met ons op.